Ofte stilte spørsmål / FAQ

1). Hvordan kan jeg betale i butikken?
Du kan betale tryggt og sikkert i butikken med de fleste kjente betalingsmetodene i Norge. For eksempel kortbetaling via Nets og Stripe, Vipps, Google/Apple Pay, delbetaling via Klarna, bankbetaling med faktura eller Paypal som betalingsmetode. Vi kan også sende betalingslenke via Zettle eller Vipps så du kan betale litt senere, på distanse. Du skal alltid finne en eller annen betalingsmetode du liker hos oss. Vi får aldri tilgang til dine kortopplysninger.


2). Er prisene med norsk MVA?
Ja, ved salg innenfor Norge vises prisen i kassen alltid inkludert norsk MVA lagt på i henhold til norsk lov. Ingen andre avgifter eller fortollingsgebyrer enn den totalpris du ser ved utsjekk tilkommer. I nettbutikken før utsjekk vises prisene som standard inklusive norsk MVA, men det er også mulig å vise butikksprisene uten mva - ved å klikke på innstillinger oppe til høyre (ditt valg huskes normalt til neste gang eller ved innlogging) men sjekk instillingene for å bekrefte riktig valg. Ved utsjekk betales uansett prisen inkl mva. 


3). Hvor lang er leveringstiden? 
Normal leveringstid er 2 - 5 virkedager, vanligvis sendt ut fra lager senest dagen etter ordre. Hvis vi ikke har varer på lager er de sannsynligvis på vei inn. Kontakt oss om du har spørsmål om leveringstid.


4). Kan jeg legge til/ ta bort produkter fra min bestilling? 
Ja vi kan forandre ordren manuelt til den er levert til tranportør. Send oss en e-post på [email protected] så fort som mulig, så kan vi sjekke mulighetene for forandring av ordren.


5). Kan jeg hente varene rett fra lageret? 
Vi tilbyr dessverre ikke henting direkte på lageret uten spesifikk avtale. Det er mulig vi i fremtiden kommer til å tilby dette.


6). Hvor er ordren min?
Vi sender ut en e-post med sporing når varene har forlatt vårt lager. Ta kontakt om du trenger hjelp med sporing.


7). Har jeg mulighet å returnere varer? 
Vi tilbyr selvfølgelig 14 dagers angrefrist/returrett til privatpersoner i henhold til norsk lov. Dette forutsetter at produktet ikke er åpnet og at vareforsegling ikke er brutt, dette av hygienehensyn, emballasje og produkt må også være i tilstand som ny og i samme salgbare stand som når du fikk den levert. Kun varer som selges på tube har per i dag en vareforsegling. Andre varer har ikke en forsegling og kan desverre ikke tas i retur på åpent kjøp, igjen av hygieniske årsaker. Disse produktene er: Flytende kroppsvask, sjampo, tropisk spray og såpestykke med geitemelk. Reklamasjon ved feil på produkt erstattes naturligvis. Alle returer avtales på forhånd ved å sende e-post til [email protected]


8). Er det en fraktfri grense? 
Ja, for privatpersoner i Norge er ordinær fraktfri grense 800.- inkl mva (etter eventuell rabatt). For bedriftskunder er fraktpris etter avtale. Ut juni 2025 tilbyr vi gratis frakt ved handel over 400 kr. Frakt til utlandet avtales separat.


9). Kan jeg handle utenfor Norge? 
Ja, vi tilbyr levering til andre land. Vi selger da uten norsk mva, men alle innførselavgifter, moms, avgifter fra transportør etcetera må betales av kunden i henhold til gjeldende regler for det landet. Ta kontakt først for fraktpris.

Trustpilot